Οι τροφές που καταπολεμούν το άγχος

0

τροφές καταπολεμούν άγχος

Και όμως, το άγχος μπορεί να καταπολεμηθεί με τροφές! Ίσως και να έχετε παρατηρήσει πως όταν είστε αγχωμένοι θέλετε να τρώτε γλυκά… Μέγα λάθος… το άγχος δεν καταπολεμάται με τη ζάχαρη, αλλά με συστατικά τα οποία μπορούμε να βρούμε σε φρούτα, λαχανικά, πουλερικά και ψάρια.

Αυτές είναι οι τροφές που μπορούν να καταπολεμήσουν το άγχος.

1. Η γαλόπουλα.
Και όμως η γαλοπούλα περιέχει ένα αμινοξύ ονόματι τρυπτοφάνη, η οποία βοηθά στην παράγωγη της σεροτινόνης, συνεπώς και στη μείωση του στρες. Μην ξεχνάμε πως και τα αντικαταθλιπτικά, την ίδια δουλειά κάνουν αφού «προσφέρουν» στον εγκέφαλο αυτή την ουσία.
Μπορείτε να εντάξετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο την γαλοπούλα, είτε κομμένες σε φέτες μέσα στην σαλάτα, είτε μέσα στο τοστ.

2. Το σπανάκι.
Το σπανάκι αποτελεί πηγή μαγνήσιου. Το μαγνήσιο αποτελεί μέταλλο το οποίο βοηθά στην αίσθηση της ηρεμίας. Βάλτε στην διατροφή σας το σπανάκι και δείτε την ενέργεια σας να εκτοξεύεται.

3. Ο σολομός.
Ο σολομός αποτελεί τεράστια πηγή των Ω3 λιπαρών, τα οποία βοηθούν στην παραγωγή της σεροτινόνης. Τα στοιχεία των Ω3 λιπαρών βοηθούν τον εγκέφαλο να διαχειριστεί το άγχος, αποβαλόντας τις ορμόνες του στρες.

4. Οι ξηροί καρποί.
Οι ξηροί καρποί περιέχουν και αυτά Ω3 και Ω6 λιπαρά, τα οποία βοηθούν στη μείωση του άγχους. Τα κάσιους και οι ηλιόσποροι είναι οι ξηροί καρποί που φημίζονται ,καθώς περιέχουν τρυπτοφάνη, η οποία βοηθά στην παραγωγή της σεροτονίνης. Φάτε ως σνακ μια χούφτα από κάσιους ή ηλιόσπορους, κάθε απογευματάκι και δείτε τη διαφορά.

5. Τα αστεροειδή.
Τα πορτοκάλια όπως όλοι γνωρίζουμε αποτελούν πλούσια πηγή της βιταμίνης C, η οποία σύμφωνα με έρευνες μειώνει τα επίπεδα του άγχους.

6. Οι γλυκοπατάτες
Οι γλυκοπατάτες περιέχουν ίονες και υδατάνθρακες, συστατικά τα οποία βοηθούν στη παραγωγή της σεροτονίνης. Οι γλυκοπατάτες και τα καρότα συμβάλουν επίσης και στην διατήρηση μιας υγιής καρδιάς.

Share.

Leave A Reply