Συμβουλές για όσους αθλούνται

0

Συμβουλές για όσους αθλούνται

Συμβουλές για όσους αθλούνται. Μόλις ξεκινήσετε τις επισκέψεις στο γυμναστήριο και ψάχνετε συμβουλές για τις προπονήσεις σας; Διαβάστε όλα αυτά που πρέπει να έχετε κατά νου για να αθλείστε χωρίς δυσάρεστα αποτελέσματα.

Ποια ώρα της ημέρας πρέπει να γυμναστώ;
Δεν υπάρχει κάποια συγκριμένη ώρα της ημέρας, όπου να μπορούμε να πούμε ότι είναι η ιδανική για γυμναστική. Το σώμα σας είναι αυτό που θα σας υποδείξει ποια διάρκεια της ημέρας είστε έτοιμοι. Αυτό που θα πρέπει να γνωρίζετε ωστόσο, είναι ότι θα πρέπει να αθλείστε αφού πρώτα έχετε φάει ένα πλήρης γεύμα πριν τουλάχιστον 2 ώρες.

Μπορώ να φάω σνακ πριν την άθληση;
Μπορείτε να φάτε ένα σνακ πριν την άθληση σας, ωστόσο το σνακ δεν θα πρέπει να περιέχει γλυκόζη. Προτιμήστε ένα φρούτο, ή μια μπάρα δημητριακών, ή ένα τοστ με ψωμί ολικής άλεσης.

Θα πρέπει να κάνω ζέσταμα πριν ξεκινήσω την γυμναστική;
Ναι, το ζέσταμα είναι άκρως απαραίτητο. Χάρη στο ζέσταμα οι μύες προετοιμάζονται για τις ασκήσεις που θα ακολουθήσουν, αποτρέποντας έναν πιθανόν τραυματισμό. Ξεκινήστε περπατώντας αργά και εν συνεχεία αυξήστε την ένταση. Δέκα λεπτά προθέρμανσης είναι ιδανικά.

Αερόβια άσκηση

Αερόβια άσκηση είναι η άσκηση κατά την οποία οι μεγάλοι μύες του σώματος λειτουργούν συνεχώς για κάποιο χρονικό διάστημα. Η αερόβια άσκηση βελτιώνει την υγεία της καρδιάς, ενώ συμβάλει στην πρόληψη καρδιακών παθήσεων. Επίσης ενισχύει και την ικανότητα των πνευμόνων.
Διατάσεις

Οι διατάσεις βοηθούν στην απόκτηση ευλυγισίας και καλής στάσης του σώματος. Για να γνωρίζετε ότι κάνετε σωστές διατάσεις, δεν θα πρέπει να αισθάνεστε στο μυ πόνο, αλλά μια αντίσταση. Σταματήστε σε αυτό το σημείο όπου νιώθετε αντίσταση για περίπου 20 δευτερόλεπτα , χωρίς να κινήστε. Κάντε τις διατάσεις πριν ξεκινήσετε την άθληση.

Θα πρέπει να έχω μια ημέρα ξεκούρασης από την γυμναστική;

Οι ενήλικες μπορούν να κάνουν έως και 180 λεπτά αερόβιας άσκησης την εβδομάδα, ενώ τα παιδιά ηλικίας 5 έως 18 χρονών μπορούν να αθλούνται καθημερινά έως 60 λεπτά, αρκεί να κάνουν μια μέτρια αερόβια άσκηση. Η καθημερινή προπόνηση χωρίς μια ημέρα ξεκούρασης εφόσον κάνετε έντονη αερόβια άσκηση ή υψηλής έντασης προπόνηση, μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς. Δώστε στο σώμα σας τη δυνατότητα να ξεκουραστεί για μια ημέρα στο ενδιάμεσο της εβδομάδας.

Τι θα πρέπει να πίνω κατά την άσκηση;

Το νερό αποτελεί την ιδανικότερη λύση για μια άσκηση η οποία κρατά έως και 50’ λεπτά. Εάν η άσκηση όμως κρατά για πάνω από 50 λεπτά, θα πρέπει να καταναλώσετε ένα ενεργειακό ποτό, έτσι ώστε να αναπληρώσετε τους χαμένους σας ηλεκτρολύτες.

Αυτές ήταν οι συμβουλές για όσους αθλούνται.

Η άσκηση αποτελεί την καλύτερη επιλογή για τη διατήρηση της ψυχικής και σωματικής υγείας, αρκεί να γίνεται σωστά.

Share.

Leave A Reply