Αυτοί είναι οι λόγοι που τρώμε πολύ

0

λόγοι που τρώμε πολύ

Ίσως όλοι γνωρίζετε πως η έλλειψη ύπνου και η κατανάλωση σοκολάτας τη λάθος χρονική στιγμή μπορούν να επιβαρύνουν τον οργανισμό με περίσσιες θερμίδες. Σας παραθέτουμε τους έξι λόγους για τους οποίους τρώμε πολύ.

1) Η έλλειψη ύπνου.

Το άτομο το οποίο δεν κοιμάται αρκετά, δεν μπορεί να ελέγξει εύκολα το σωματικό του βάρος. Όταν νιώθουμε κουρασμένοι ο οργανισμός παράγει λιγότερο ποσοστό λεπτίνης, μια πρωτεΐνη η οποία ελέγχει την όρεξη για φαγητό. Έτσι νιώθετε συνεχώς πως πεινάτε και καίτε λιγότερες θερμίδες από το κανονικό. Τα επίπεδα της κορτιζόλης ανεβαίνουν και αυτά κάνοντας σας να θέλετε να φάτε τροφές με υδατάνθρακες, με τον οργανισμό να αδυνατεί να καθαρίσει το σάκχαρο. Αρά όλο αυτό γίνεται λίπος.
2) Δεν τρώτε την κανονική ποσότητα.

Μια γυναίκα χρίζεται 1,3 κιλά τροφής ανά ήμερα. Το να μην τρώτε την απαιτούμενη ποσότητα, σας κάνει μετά από λίγο να νιώθετε πως πεινάτε, έτσι τρώτε και πάλι. Για να ελέγξετε το βάρος σας και να μειώσετε το αίσθημα της πίνας προτιμήστε φρούτα και λαχανικά.
3) Σερβίρετε το γεύμα σας σε μεγάλο πιάτο.
Όσο πιο μεγάλο είναι το πιάτο, τόσο μεγαλύτερη ποσότητα βάζουμε και εν συνεχεία την καταναλώνουμε. Ακόμα και εάν ακολουθείτε ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής μην γεμίζετε όλο σας το πιάτο. Να τρώτε αργά και μικρές μπουκιές.

4) Οι υδατάνθρακες.
Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, εάν ένα άτομο δεν καταναλώνει τους αναγκαίους υδατάνθρακες, τότε οδηγείται σε υπερφαγία.

5) Τρώτε σοκολάτα την λάθος χρονική στιγμή.
Έρευνα έδειξε πως τα άτομα που γεύτηκαν σοκολάτα με άδειο στομάχι, ήθελαν ακόμα ποιο μεγάλη ποσότητα αυτής. Προτιμήστε την σοκολάτα μόνον ως επιδόρπιο.

6) Τρώμε πολύ κοιτάζοντας τηλεόραση
Πολλοί τρώνε ενώ βλέπουν κάποια ταινία στην τηλεόραση. Μέγα λάθος καθώς δεν σταματάτε το φαγητό ενώ έχετε χορτάσει, καθώς η προσοχή σας έχει «πέσει» αλλού.

Αυτοί ήταν οι λόγοι για τους οποίους τρώμε πολύ με περίσσιες ποσότητες οι οποίες το μόνο που μας κάνουν είναι να μας επιβαρύνουν με περίσσια κιλά.

Share.

Leave A Reply