Το κολύμπι – Η καλύτερη αερόβια γυμναστική

0

κολύμπι αερόβια γυμναστική

Το κολύμπι, αποτελεί την καλύτερη αερόβια άσκηση, καθώς όχι μόνο κατά τη διάρκεια αυτής καίμε θερμίδες, αλλά συμβάλει και στην αντιμετώπιση ή πρόληψη διαφόρων ασθενειών.

Σύμφωνα με τον Robert A. Robergs, του University of New Mexico στην Albuquerque,το κολύμπι αποτελεί ένα είδος άσκησης το οποίο μπορείτε να πραγματοποιήσετε όποια και εάν είναι η ηλικία σας, ενώ αποτελεί την καλύτερη επιλογή για τα άτομα που πάσχουν από αρθρίτιδα και μυοσκελετικές παθήσεις.

Μείνετε για πάντα νέοι χάρη στην κολύμβηση.

Το κολύμπι δεν μπορεί να σβήσει τις ρυτίδες σας, αλλά μπορεί να συμβάλει στη μειώσει της θνησιμότητας έως και κατά 50%. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα η οποία πραγματοποιήθηκε από τον Dr. Steven Blair, του University of South Carolina, οι κολυμβητές παρουσιάζουν τα χαμηλότερα ποσοστά θνησιμότητας.

Γίνεστε περισσότερο ευλύγιστοι

Το νερό μπορεί να σας κάνει ακόμα πιο ευλύγιστους. Μάλιστα αρκετοί είναι οι ρευματολόγοι αυτοί που συστήνουν κολύμβηση ως προς την αύξηση της ακτίνας κίνησης, καθώς επίσης και την αύξηση της σωματικής δραστηριότητας, χωρίς να προκαλείται πίεση στις αρθρώσεις.

Νικήστε το άσθμα

Η κολύμβηση, όπως και οι άλλες αεροβικές ασκήσεις αυξάνει την ικανότητα των πνευμόνων. Καθώς το νερό είναι πιο πυκνό από τον αέρα, οι πνεύμονες πρέπει να εργαστούν ακόμα πιο σκληρά για να παρέχουν περισσότερο οξυγόνο στο αίμα. Σύμφωνα μάλιστα με νεώτερες έρευνες, η κολύμβηση δρα θετικά στην αντιμετώπιση του άσθματος.

Κολύμπι κατά του σακχαρώδη διαβήτη

Με τακτική σωματική άσκηση μειώνονται τα ποσοστά γλυκόζης στο αίμα. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνες η αερόβια άσκηση με αντιστάσεις βελτιώνουν τον έλεγχο του σακχάρου στα άτομα που πάσχουν από διαβήτη τύπου 2.

Βελτιώστε την ψυχική υγεία σας

Σύμφωνα με μελέτες η άσκηση στο νερό βελτιώνει την ψυχική σας υγεία. Το κολύμπι φαίνεται πως βοηθά στην αντιμετώπιση του άγχους και της κατάθλιψης.
Ναι στην κολύμβηση για απώλεια βάρους.

Το κολύμπι για τουλάχιστον μια ώρα μπορεί να κάψει έως και 500 θερμίδες! Κατά την κολύμβηση λειτουργούν όλες οι μύες του σώματος, χωρίς να προκαλείται πίεση στον οργανισμό. Σύμφωνα μάλιστα με τον Joel Stager, του Indiana University,μπορείτε να κολυμπάτε σε καθημερινή βάση, χωρίς να φοβάστε έναν πιθανόν τραυματισμό.

Έγκυες και κολύμπι

Η άσκηση κατά την εγκυμοσύνη συμβάλει θετικά στην υγεία τόσο της εγκύου, όσο και του εμβρύου. Η άσκηση στο νερό δεν πιέζει τον οργανισμό, η υπερθέρμανση είναι αδύνατη και το κολύμπι με το πρόσωπο προς τα κάτω, βοηθά στην παροχή της καλύτερης ροής του αίματος προς την μήτρα.

Share.

Leave A Reply