Αεροβική στο νερό – Πως γίνεται;

0

Αεροβική στο νερό

Σας αρέσει η αερόβια άσκηση και τώρα το καλοκαίρι θέλετε να ασκήστε και στη πισίνα ή τη θάλασσα; Αν ναι, τότε η αεροβική στο νερό είναι για εσάς.

Η διαφορά της γνωστής αεροβικής άσκησης στο γυμναστήριο την αεροβική άσκηση στο νερό, είναι ότι στο νερό θα πρέπει να αντιμετωπίσετε την άνωση και την αντίσταση. Κατά τη διάρκεια της άσκησης χρησιμοποιούνται ειδικά βαράκια και λάστιχα για ενδυνάμωση.

Οι κοιλιακοί από την άλλη πλευρά βρίσκονται συνεχώς σε σύσπαση, καθώς ο αθλητής θα πρέπει να διατηρεί την ισορροπία σε όρθια θέση.

Στην αεροβική στο νερό μπορούν να συμμετέχουν όλοι, ανεξαρτήτως των άτομα όπως αθλητές, άτομα που βρίσκονται σε στάδιο αποκατάστασης, εγκυμονούσες, άτομα με παθολογικά και μυοσκελετικά προβλήματα, ακόμα και άτομα προχωρημένης ηλικίας.

Γιατί η αεροβική στο νερό αποτελεί έναν ασφαλή τρόπο εκγύμνασης

• Οι αρθρώσεις του σώματος δεν καταπονούνται λόγω της έλλειψης βαρύτητας και της άνωσης του νερού.
• Η καρδιακή συχνότητα είναι πιο χαμηλή από την κλασική αερόβια άσκηση, ενώ παράγεται το ίδιο έργο ως προς την καύση θερμίδων.
• Δεν νιώθετε ποτέ ιδρωμένοι ή αφυδατωμένοι.
• Αυξάνετε η οστική πυκνότητα.
• Δεν προκαλείται πόνος στους μύες.
• Η άσκηση στο νερό βοηθά την ψυχολογία (καλή διάθεση) των ατόμων.
• Είναι πολύ διασκεδαστικό το να χορεύεις μέσα στο νερό.

Share.

Leave A Reply